O2 می خواهد به شما در مدیریت هزینه های ساخت یک خانه هوشمند کمک کند

  • مدیر سیستم
  • 2016-09-17 21:37:21

کمک  o2  به مدیریت هزینه های ساخت یک خانه هوشمند
با وجود راه حل های بسیار در زمینه خانه هوشمند، انتخاب بستر پیاده سازی مناسب میتواند مشکل باشد. آیا شما روی یک محصول از یک برند معتبر نظیر Google's Nest سرمایه گذاری می کنید یا یک استارت آپی انتخاب می کنید که نسبت به پولی که هزینه می کنید، پشتیبانی بیشتری از سرویس ها و محصولاتش داشته‌باشد؟ این مساله‌ایست که شرکتهایی نظیر British Gas' Hive have tried to solve در ادغام لوازم هوشمندشان دارند، اما برنامه موبایل O2 دراین زمینه راه حلهایی دارد. اپراتور راه انداز O2 Home، یک سرویس جدید اشتراک خانه‌های هوشمند است که به مشتریان اجازه می‌دهد هزینه دستگاهها را گسترش‌دهند و مدیریت کنند و در ضمن از نیازهای آنها پشتیبانی می‌کند.
O2 Home شامل بسته‌هایی با قابلیت تنظیم 24 ماهه است. هزینه هر بسته به مبلغ 30 پوند در ماه بابت یک ترموستات هوشمند Tado، دو اتصال هوشمند و یک حسگر تکرار هوشمند می‌باشد. با همین مبلغ، شما می‌توانید یک بسته امنیتی متمرکز شامل دو دوربین هوشمند سامسونگ، یک دوربین دید گسترده ، یک حسگر هوشمند باز و بسته‌کردن و یک حسگر هوشمند تکرار را داشته‌باشید که گزینه تنظیم حرارت هوشمند را داشته‌باشد و صفحه اصلی نمایش را انتخاب کنید. مورد دیگر، یک بسته به ارزش 20 پوند شامل دو حسگر هوشمند تکرار، دو حسگر باز و بسته‌کردن و دو اتصال هوشمند برای اتصالات خانه هوشمند است. همه این بسته‌ها با برنامه کنترل هوشمند O2 به عنوان استاندارد مطرح می‌شوند.
O2 Home به همین موارد خلاصه نمی‌شود. هر کدام از محصولات را می‌توان در بسته‌های موجود، برای پرکردن هر فاصله اضافی در اتصالات منزلتان به کار ببرید. شما می‌توانید محصولاتی نظیر حسگرهای سیل ، آداپتورهای خطوط برق و حتی قفل هوشمند Yale's keyfree را برای این منظور انتخاب کنید.
اگر شما روی یک دوربین سرمایه‌گذاری کنید، مبلغ ماهیانه می‌تواند ذخیره 250 مگابایت ویدئوی مبتنی بر ابر را پوشش دهد (برای کلیپ های 15 ثانیه ای و 250عکس فوری کافی است)، با گارانتی 24 ماهه و 10 پروفایل برای شما و آشنایانتان.
برای شروع، O2 Home قبل از اینکه در سراسر انگلستان گسترش یابد، تنها در نواحی انتخاب‌ شده لندن دردسترس است. برای تشویق مشتریان، شرکت، O2 Home را در اولین سال به صورت رایگان ارائه می‌دهد البته این در صورتی است که شما آنرا بین اول تا چهاردهم سپتامبر سفارش دهید. هر چند این محصول هنوز آماده نیست اما شما می‌توانید یکی از چهار فضای نسخه نمایشی O2 Home را انتخاب کنید.
منبع:
https://www.engadget.com/2016/09/01/o2-home-subscription-smart-appliances/


اجتماعی

تولیدات شرکت ایده پردازان

شرکت ایده پردازان دارای محصولات متنوعی در زمینه مهندسی نرم افزار ، اتوماسیون اداری ، خانه هوشمند ، دوربین مداربسته می باشد که خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مربوط به آنها مراجعه فرمایید

ایده پردازان

ایران ، تهران ، شهرک غرب
بلوار خوردین ،توحید 1 ، پلاک 132

info@eadepardazan.com

تلفن : 88563225

فکس88563138


کپی رایت ©2009 کلیه حقوق برای شرکت ایده پردازان محفوظ است.